dimarts, d’octubre 31, 2006

La Setmana

Doncs sí, ja s'acabat la setmana (la passada, és clar, que ahir al final no em va donar temps d'actualitzar el blog). I de quina manera! perdent un avió, o millor dit, deixant-lo marxar perque no em van deixar pujar. Segur que ho tenien tot venut. Malparits!
Però comencem pel començament. Dilluns i dimarts de visita (alguns, d'altres com expositors) a Hostelco a BCN. Resultat, força interessant alhora que cansat. Recompensa a la nit amb un sopar quasi improvissat al KIBUKA (no troba, jejeje), un restaurant japonés de gràcia. Molt bó, sobretot els Makis, i per beure cervesa Sapporo.
Dimecres i dijous ens esparàven a Bilbo, vam començar molt d'hora, a un quart de cinc (quan encara no han posat ni les carreteres). A les 9h dins del restaurant (al centre de Bilbao) i fins dijous a la nit no vaig sortir. Increíble, només em vam deixar marxar per dormir una mica (cosa que vaig agrair). A les 00h ja era a BCN, corre, corre, sopar i a dormir que a l'endemà a les 7h cap a València (volia dir que arrancava a les 5'15h). La resta ja la sabeu. A les 7'20h ja era un altre cop a BCN, esmorzar, diari, dutxa i mirar d'anular el bitllet de tren. Almenys vam salvar alguna cosa.

VamosJugarFutbol

PD. Entremig em deixo que el Taxi-Mercedes de conya. Puntual i ràpid. No puc dir el mateix de l'Aerobus. Això sí, la tornada va ser amb un quart d'hora i anava sól. Tot l'aerobus per mi sól.
PD. Ah! i el meu aniversari feliç. 34. Don't comment. Però com un campeon.
PD: Per cert! que ja tenim núm. de passatger pel viatge al Sahara. De conya!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!!!

De moment el pobret merceditas no cal canviar-li les pastilles, uffff ahir em vaig asustar, clar com em parlava...., pero avui ja l´he portat al metge i m´ha dit k de moment aguanta una bona tirada més avian si és veritat k si no, no podrém fer el T.I. per k em sembla k no entren per la seguretat social akest tipus de pastilles

Anònim ha dit...

si algú el troba, permís per llençar-lo al canal, però sobretot que no es noti.

Demanem discreció.

Novetats: el 'tripartito' prohibirà als rumans exerci d'oficis qualificats,.... diuen,....