divendres, d’agost 17, 2007

NAMASTE DES DE KATHMANDU!!




Ja fa 3 dies que soc a Kathmandu i tinc moltes coses que explicar. Primer que res, el Nischal esta guapissim!!! Es molt simpatic, comenca a parlar alguna coseta i gateja que "se las pela". Ha sortit inquiet com la mama.




Aqui plou tots els dies, pero tot i aixi la ciutat segueix tenin tot l'encant. hi ha mercats al carrer com sempre, i fins i tot la brossa com sempre. El temps m'ha tret del cap la idea de llogar una bicicleta per moure'm per la ciutat, tot i que ahir vaig anar amb moto amb l'Arun.




Ahir vaig coneixer un grup de catalans que estan aqui a l'hotel i faran un trekkin aquesta setmana. Eren molt macos i em van invitar a sopar amb ells. Varem riure forca, i hem quedat que els enviaria un mail quan en Nischal estigui a Lleida.




Us poso alguna foto d'aquesta aventura que acava de comencar, ja que em queden encara 10 dies per disfrutar. De totes maneres, hauria estat molt millor amb el Cesc per aqui, sens dubte. El Nischal ho ha entes perfectament i li envia un peto molt fort (es veu als videos).




Seguire informant......

Un petonet molt fort a tots els que ens llegiu.


Rosa i Nischal

4 comentaris:

VamosJugarFutbol ha dit...

... i un altre petó molt fort dels homes de la casa,.....

Anònim ha dit...

cuidadin cuidadin q esta en una semana mas se hace la dueña del pais..... ñeeeeeeeeeeee

tienes mas peligro............

Anònim ha dit...

Que ve que s'ho passa la Rosita¡¡¡¡
una abraçada¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Hoy dia 23 de agosto aprovechamos para felicitar desde el pueblo mas cañero de tota Catalunya y con el fondo de la SALA X a la señorita viceministra primera del nepal para asuntos diversos..... por su santo.
Que sepa q tiene algo en torre.....